fettso
Trådstartare
Är ju en ung 2 barns mamma(24),flickorna är 2 resp 4 år gamla.
Vi(jag och min man)vet att vi så småningom vill ha ett barn till.
Har haft en tuff tid med flickorna(trots)som börjar ebba ut nu
Eftersom dom kom så tätt har det varit visst bråk om framförallt min uppmärksamhet.
Så när är rätt tid för nr 3??Ska man vänta tills flickorna blivit större och mer självständiga?Fast då är ju risken att man kanske inte vill börja om?Klarar man att ha 3 barn så tätt?Nu känns det iaf inte som att tiden räcker till ordentligt...
Sen så är det ju inte tvunget med 3 barn heller,det är bara det att jag alltid velat ha 3 barn.
Lite bebissugen är jag faktiskt,men måste känna att jag orkar med barnen vi har ordentligt först!
Nu är allting bra,men nya trotsperioder dyker ju upp hela tiden.
Vill ha tid med hästarna också,vilket iof blivit bättre sedan vi skaffade gård!
Barnen rider ju också.När är rätt tid??
Vi(jag och min man)vet att vi så småningom vill ha ett barn till.
Har haft en tuff tid med flickorna(trots)som börjar ebba ut nu
Eftersom dom kom så tätt har det varit visst bråk om framförallt min uppmärksamhet.
Så när är rätt tid för nr 3??Ska man vänta tills flickorna blivit större och mer självständiga?Fast då är ju risken att man kanske inte vill börja om?Klarar man att ha 3 barn så tätt?Nu känns det iaf inte som att tiden räcker till ordentligt...
Sen så är det ju inte tvunget med 3 barn heller,det är bara det att jag alltid velat ha 3 barn.
Lite bebissugen är jag faktiskt,men måste känna att jag orkar med barnen vi har ordentligt först!
Nu är allting bra,men nya trotsperioder dyker ju upp hela tiden.
Vill ha tid med hästarna också,vilket iof blivit bättre sedan vi skaffade gård!
Barnen rider ju också.När är rätt tid??