Fraggel_Tess

Trådstartare
Idag fick jag en trofé. Antagligen för trogen tjänst i 15 år. Det känns inte klokt egentligen att jag har hängt här 15 år. Det har skrattats och gråtits många gånger när man suttit framför detta forum. Ibland har jag velat kunna kasta något hårt på någon genom skärmen och ibland gett någon en tröstande kram. Det är tur att Bukefalos finns :)

Idag fick jag en trofé. Antagligen för trogen tjänst i 15 år. Det känns inte klokt egentligen att jag har hängt här 15 år. Det har skrattats och gråtits många gånger när man suttit framför detta forum. Ibland har jag velat kunna kasta något hårt på någon genom skärmen och ibland gett någon en tröstande kram. Det är tur att Bukefalos finns :)
Grattis! Ja, tiden går fort. Jag har också hängt här sedan Stallet-tiden men har ett nytt nick. Jag kommer ihåg hur fantastiskt jag tyckte Stallet var när jag upptäckte det och det tycker jag fortfarande. Här finns så mycket kunskap. Om allt.

Jag fick min 17-årstrofé för ett bra tag sedan. Och för ett par veckor sedan kom så en trofé för 15 år. Någon har snott två år :cautious:

Buke är underbart. Hängt sedan jag var 13 år ungefär men med annat nick. Genom all mobbning så var det skönt att hänga där ingen vet vem man är mer än det man väljer att visa.

Grattis till 15 år!

Grattis! Ja, tiden går fort. Jag har också hängt här sedan Stallet-tiden men har ett nytt nick. Jag kommer ihåg hur fantastiskt jag tyckte Stallet var när jag upptäckte det och det tycker jag fortfarande. Här finns så mycket kunskap. Om allt.

Visst kryllar det av kunskap om allt mellan himmel och jord!

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 946
Senast: Nahar
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 776
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 784
Senast: Dino
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud