Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja det lär vara ett rent helvete runt ut sagt. När du påpekade det så kändes inte cremello riktigt lika hett längre
Huruvida han verkar i allmän avel vågar jag inte svara på.
Idehult's Xander heter hingsten, de har ju även en palomino hingst. Bor jätte nära eller "bodde" jätte nära deras stuteri, körde förbi förra sommaren för å kika på hästarna. De är så fina cobbarna! ^^ Men ja de blir nog mkt att tvätta om man ska ha en sån, precis som med en helvit skimmel
Ja så är de ja ^^ jag har bara sett Kingen, inte Xander ännu. Hade jag haft pengar tid och plats/utrymme så hade jag köpt fölet Krazze(kat krazy?) älskar cobbar
@_Smulan_
Måste bara förtydliga att Replica inte är en favorit pga sin färg. Jag är emot färgavel. Tycker överlag att det finns många fina hingstar här i Sverige. Och ännu roligare om de blir fler! Hoppas han visar framfötterna, fin fina kille
@_Smulan_
Måste bara förtydliga att Replica inte är en favorit pga sin färg. Jag är emot färgavel. Tycker överlag att det finns många fina hingstar här i Sverige. Och ännu roligare om de blir fler! Hoppas han visar framfötterna, fin fina kille
Så fint hon går och lååååång hals på den där tjejen :-)Är nästan alltid själv och håller på med Gloria men idag lyckades jag få med mig sällskap ut på en liten skogstur Blev premiärtravning och det gick finfint! Ska rida ut en sväng på lördag och söndag med sällskap också
Använde mina nya tyglar i storlek full men de var tyvärr för korta... Sen gnisslar sadeln som 17 men får se de som lite ljudträning
haha ja, så nu är det bara att leta nya tyglar. Vet inte om det var just denna sort som var korta i storleken eller om jag måste leta x-tra långa tyglarSå fint hon går och lååååång hals på den där tjejen :-)
haha ja, så nu är det bara att leta nya tyglar. Vet inte om det var just denna sort som var korta i storleken eller om jag måste leta x-tra långa tyglar