Söt hon är @Springsteen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tills du köpt de där extralånga tyglarna så är mitt tips att använda en sporrem att sätta som förlängning. Inte snyggast i världen men väldigt funktionellt :-)haha ja, så nu är det bara att leta nya tyglar. Vet inte om det var just denna sort som var korta i storleken eller om jag måste leta x-tra långa tyglar
Om du behöver ha jättelånga tyglar är ett tips att kolla på akademiska sidor. De brukar har extra långa tyglar till salu.
Tills du köpt de där extralånga tyglarna så är mitt tips att använda en sporrem att sätta som förlängning. Inte snyggast i världen men väldigt funktionellt :-)
haha ååh va söt hon är! ser ut som ett litet mumintrollMin rugguggla till troll! Så biten och tuffsig av fölen (Som är större än vad hon är...). Men framdelen har bestämt sig för att växa! Bogen ser ju helt galen ut på bilden men så är det som tur inte i verkligheten. Hon fick sitt första utetäcke idag också. Hon rullar sig i lervälling varje dag och det går inte ens att få rent henne = leran är blöt. Så det får bli täcke nu. Går inte ens att longera eller ta en promenad med en ponny som dryper av lera.
Min rugguggla till troll! Så biten och tuffsig av fölen (Som är större än vad hon är...). Men framdelen har bestämt sig för att växa! Bogen ser ju helt galen ut på bilden men så är det som tur inte i verkligheten. Hon fick sitt första utetäcke idag också. Hon rullar sig i lervälling varje dag och det går inte ens att få rent henne = leran är blöt. Så det får bli täcke nu. Går inte ens att longera eller ta en promenad med en ponny som dryper av lera.
Hon är söt som socker
Det kommer komma fram något oerhört vackert under all päls till våren.
Fick just reda på att Örebro inte tänker anordna något treårstest för ponny nästa år
Tror Södermanland har också, någon som vet när och vart?
Gissar att det lär gå något i Stockholm också?
Problemet för oss är ju dock att D inte ska tränas förens till våren då hon ådrog sig en liten senskada tidigare i höstas och i nuläget bara ska gå i hage och kan jobbas lite i skritt. Örebro var perfekt för oss då det ligger närmast och går i september och vi skulle hinna med att förbereda oss.
haha ååh va söt hon är! ser ut som ett litet mumintroll
Söt hon är @Springsteen
vad hände med tysk ridponnyhingst? Den där bruna du visat förr är ju urläcker
KL.
Har blivit lite ändrade planer här, Hollie och jag stänger snart en dörr men öppnar samtidigt en annan återkommer när allt är klart
Spännande!! Nu blev jag ju nyfiken!
Inte någon jättestor grej igentligen, men för mig som stått i samma stall i över 15 år är det en big deal...
Hollie och jag ska alltså flytta, nu är det officiellt. Ut på nya äventyr
en bild tagen igår, tippar på att hon börjar närma sig 170 nu, men väldigt jämn.
Inte någon jättestor grej igentligen, men för mig som stått i samma stall i över 15 år är det en big deal...
Hollie och jag ska alltså flytta, nu är det officiellt. Ut på nya äventyr
en bild tagen igår, tippar på att hon börjar närma sig 170 nu, men väldigt jämn.
Spännande @Charlottee !
Ni som planerar att visa på treårs, hur lägger ni upp löshoppningen? Har ni börjat träna eller när gör ni det, och hur mycket?