Charlottee
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips är att du gör flätan från motsatt sida! Ställ dig på en pall om du inte kommer åt ordentligt. I och med att du flätar från andra sidan lägger sig flätan fint på mankammen. Du kan alltid förankra med lite tråd på vissa ställen om den inte känns helt stabil. Viktigt är att fläta hårt.
Datumen för 2015 är väl inte ute än? Jag bara hoppas att dom flyttar det från Svenljunga, vägrar att visa där, under all kritik, men är inte så kul att åka 2 timmar till ett annat ställe... dom hade i Sätila för många år sedan, kan hoppas det är där igen
@_Smulan_ Åh, härligt!! Längtar efter hästryggen. En cobrygg med vinterpäls är underba!
Äsch...bara för att han är så jäkla snygg får ni en fulredigerad bild ändå
Äsch...bara för att han är så jäkla snygg får ni en fulredigerad bild ändå
Hos oss gör vi inte så mycket just nu. jag blev snittad för 5 veckor sen så hästarna har fått ha lite vintersemester. Ni kan tro att det börjar klia i fingrarna när jag ser hur ni andra är i full gång med era fina snart treåringar. jag försöker trösta mig själv med att vi nog hinner vi också.