Antagligen har hennes syskon gjort bättre resultat ---> pappans (eller ev mammans) index höjs ---> din hästs preliminära index höjs också.
I see Kul att det går bra för dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen har hennes syskon gjort bättre resultat ---> pappans (eller ev mammans) index höjs ---> din hästs preliminära index höjs också.
Efter ha "ridit" lite, dvs skritt med ledare... fick jag även hjälp med att ställa upp Lex så jag kunde ta en bild. Insåg att det var flera månader sedan sist. Det är svårt att se hur de utvecklas utan foton när man ser dem varje dag. Han har varit valpig så länge men börjar växa till sig och jag tycker att han ser riktigt fin ut även om han är lite tjock för tillfället Fick också reda på att hans/min nya sadel har skickats så snart är det dags för full dressyrmundering!
Kompisarna Helan och halvan?
Igår var första dagen i löshoppningsskolan och Darwin skötte sig kanon, vi orutinerade markpersonal däremot har en del att jobba på känns otroligt skönt att jag inte tänker vara med på själva visningen.
Taggad och redo att åka
Gör en vild chansning och ser om det går att få in ett filmklipp från instagram
http://scontent-b.cdninstagram.com/...-16/10871492_692317830889134_1325092755_n.mp4
Han bjuder inte o avståndet är viktigt för att han ska klara av det.Det går lite trögt på löshoppningsfronten för oss. Tekniken går verkligen inte att klaga på och det går bra hela vägen över första hindret men inför andra hindret bromsar han ALLTID in, oavsett höjd (ok, kanske inte om det bara är en bom på marken) och avstånd mellan hindrena. Sen hoppar han ändå men det blir nästan från stillastående. Någon som har något tips på vad man kan göra? Eller är det dags för en längre vila helt enkelt? Han hoppas inte för ofta direkt (max 1 gång/vecka, oftast varannan vecka) och jag tänkte ge honom en längre vila i feb/mars men det kanske är dags redan nu?
Igår var första dagen i löshoppningsskolan och Darwin skötte sig kanon, vi orutinerade markpersonal däremot har en del att jobba på känns otroligt skönt att jag inte tänker vara med på själva visningen.
Taggad och redo att åka
Gör en vild chansning och ser om det går att få in ett filmklipp från instagram
http://scontent-b.cdninstagram.com/...-16/10871492_692317830889134_1325092755_n.mp4
Igår red jag Gloria för 10:e gången så nu får hon en välförtjänt vintervila Hur har ni tänk med skor till era? Gloria är väldigt ömfotad så hon kommer få på sig skor i mars när hon har vilat klart och så tar vi av dem innan sommarbetet.
Hon är förövrigt 170cm i mkh nu och 0,5cm högre bak
lite svårt att stå still när man ska bli fotad
@Springsteen Hon trollar bort din längd utan problem! så ni hittade en sadel till slut? Vad blev det?