Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tjusig tjej! Hon har den där härligt mörkbruna färg jag tycker är så fint
Angående detta med att jaga katterna (lr. andra djur) så är Hollie precis tvärtemot! Hon trycker sin lilla mule mjukt på allt med päls typ och där kan hon stå och snusa på djuren hehe
Annat var det med Zolero, han ville leka och jaga och bita
haha jag tror dig!
KL.
Om jag får hjälp tänkte jag försöka mäta Hollie idag, var ett tag sedan sist och blir nyfiken när man läser om alla andras höjd här.
Ledig idag så planen var att kameran skulle få följa med men här snöar det bara hela tiden.. så trött på snö nu jag vill ha vår och sol!
Har inte gett mineraler på ett tag pga dålig mage, började igen igår med lite, lite mineraler. Direkt så blir hon mycket dålig i magen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar ärligt talat på att ge foderkalk, fosforbalans och selentillskott istället för mineralerna. Har provat tre olika sorter med samma resultat. Högarna är hyffsade men det rinner mycket bajsvatten ur henne.
Jag band bara upp Mini på stallgången, använde en bräda och en tumstock
Charlottee: Va fin hon är! Långbent ! Vad är det för spännande grimma du har?
[/IMG]