Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Glimma är ju vårt första föl och jag har ingen större erfarenhet av hur de brukar bete sig. Hon är otroligt social och kärleksfull
Är det normalt att de beter sig som i mitt filmklipp?
Ber om ursäkt för dålig kvalitet men ni ser ju i alla fall vad som händer.
Ska även nämna att hagen är tillfällig och att hon endast är ute korta stunder och alltid under uppsikt.
Glimma är idag inne på dag 8 av 10 på sin penicillinkur och är klart bättre så nu hoppas jag att hon håller sig frisk!
http://s958.beta.photobucket.com/user/vimsan87/media /Glimmis.mp4.html?sort=3&o=0
Hoppas att jag gjort rätt med länken nu, fick pilla lite innan jag klurade ut hur det funkar.
Men så bedårande hon är!!
Men hur söt får man bli!!! Hoppas min dotter kommer vilja börja rida så jag också får en anledning att skaffa en sådan sötnos. Roligt att hon mår bättre och hoppas det håller i sig!
Men åh så bedårande!
Storm ville gärna lägga sig på mig när hon var liten.
Men hon älskade när jag bar henne, hon somnade ofta i mina armar den lilla rackaren.
Nu är hon för stor för att bäras men lägger gärna huvudet i min famn när hon ligger och sover.
Jag hävdar fortfarande att solette gjorde en kopia av sin kompis
Wow vilken front den gula har! Är de överlag tidiga i utvecklingen i den rasen eller är det "bara" muskelmassan som lurar ögat?
Wow vilken front den gula har! Är de överlag tidiga i utvecklingen i den rasen eller är det "bara" muskelmassan som lurar ögat?
Vill se bilder på Ampere ungen Jhu Skynda dig