Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad glad jag blir över att läsa att Z verkar utvecklas åt rätt håll! Och det ser ju jättefint ut när han jobbar! blir sååå glad!
Ja jag märker det.. så kommer den där store fan och tror hon får va med Vilket sätt! Alla ser väl att hon inte matchar med en skäckig shettis. Du måste skaffa en partner åt henne med
mitt något tillgjorda leende, men jag var verkligen så glad
Jo vi har haft en stor portion otur och en del skador.
½ dygn tarmbecksförstoppning som inte släppte hemma och blev intensivvård på ultuna, där höll vi på att förlora honom.
ca 5-7veckor skelettskada på kota, yttre trauma men varför vet vi inte. Väldigt dålig prognos och veterinären ville döma ut honom, men han blev bättre så vi valde att behålla honom och se (även på inrådan av en annan veterinär jag sökte upp för rådgivning). Idag är han friröntgad från den skadan och han är alltså helt läkt!!
1½ år gammal drabbades han av ataxi, vilket är den skadan vi brottas med nu. Röntgen ua. och han har gjort stora framsteg! Återbesöket på Strömsholm för några veckor sedan tyckte vi skulle börja rehablitera honom, en stark musklatur kommer förhoppningsvis hjälpa honom och göra honom jämn.
Jag vet att många följer honom, och han kommer aldrig att säljas. Därför har jag valt att vara öppen på ett offentligt forum om allt som händer runt honom
Lite obehagligt ibland bara när hon är så stor och så himla ohanterad, hade önskat att hon i alla fall gick att lyfta fötterna på. Kanske dum fråga men ska jag säga ifrån (och i så fall hur mycket) när hon krafsar eller bara ignorera och berömma framsteg istället? Alla gör väl olika visserligen.
En jättebebis som är aaaningen ouppfostrad men väldigt snäll