Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 11-orna

Haha nej ;) Och bad till både tandfen och tomten om en som inte var brun eller med stjärn. Men hon är söt ändå :D
Tror jag sett en med lite mer vitt i pannan ;)

Haha nej ;) Och bad till både tandfen och tomten om en som inte var brun eller med stjärn. Men hon är söt ändå :D
Tror jag sett en med lite mer vitt i pannan ;)

Men din blir nog skimmel väl, ser ut som skimmelringar runt ögonen om inte bilden luras.

Jo jag tänkte snoka närmare när jag är ute nu i em ;) Hon har ljusare runt ögon mule och vid magen.

*KL*

Nu får jag också vara med i denna tråd och presentera Vår * Lilla Svarten * som han fått i arbetsnamn :)

Black Coffe - Metall -De Niro 1 dag gammal

DSC00672.jpg

DSC00649.jpg

Gud vilka fina ungar alla har! :love:
Man blir så fölsjuk :eek:, jag längtar så tills jag själv kan ha fölungar skuttandes på min gård! :laugh::love:

Min hoppas jag på skimla av sig :) Finns svaga tecken på det ;) Så vi väntar otåligt lite för se vad som händer.

kl

Hovis kom idag, han tyckte Lillen va fin i benen, och han var inte alls orolig för att han är lite vek bak, han tyckte allt såg mycket bra ut! Mamma häst var oxå kanonfin i hivarna, så hon får fortsätta gå barfota ett tag till :) Glad matte!!

*knapp*
Lilla Hexapoda blir en vecka imorrn. Hon är en pigg liten rackare tyvärr inte speciellt social än men det kanske kommer :)
De första dagarna gick hon lite på tå bak med det har rättat sig fint men det är nästan omöjligt att få några vettiga bilder på henne för det är full fart hela tiden! :D Hon har hunnit prova grimma oxå men det var lite läskigt :D
32507904.jpg

Vilken liten sötnos!

Jag behöver hjälp. Vill döpa mitt stoföl till något som ärar min mormor för hon fick bort igår (samma dag fölet föddes). Vill att namnet börjar på N efter stoet och sen få in mormors namn. Helga. Funderar på göra om Helga till helgon/saint men sen står det still. Är nog för jag inte orkar tänka eller något just nu för det gör så ont.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 330
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 665
Senast: Karro-Lina
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka