Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stoet är ett fullblod e Mr Eubanks - Nice Havraise.
Har fått stå undan lite för dom andra hästarna så hon har än så länge inte varit ute och tävlat. Men rör sig och hoppar bra så hoppas mycket på fölis
Fiorano: Du är så välkommen så (biljetterna är hämtade)! Catchless låter lite manligt, men med tanke på hennes räder i hagen kan det kanske passa bra. Annars har vi klurat lite på Ciribiri, fast det är lite för likt kryddan för det ska vara riktigt bra..
Jag tänkte invänta prognosen från experten, vi borde höra något i början på veckan så hoppas hoppas. Därefter fattar jag ett beslut men jag har redan börjat smygtitta lite på hingstar
Regn, regn och regn sen i går natt. Vi satte upp ett partytält åt hästarna igår em. Ingen var sugen på att gå in där, är väl lite för lågt. Idag på em hade jag med mig halm och gjorde en mysig bädd där inne. Det regnade inte när jag var där så lillan blev frotterad och var torr när jag åkte. Hon gick dessutom in och la sig i halmen, när jag var klar med henne. Hon är både modig och intelligent
Kommer ihåg att Gylle visade underbara bilder på hennes fölis som glatt gick och la sig under ett parasoll när solen var som jobbigast. En del ungar är helt enkelt rätt smarta!
Det funderade jag på att döpa min hingstunge till, attans oxå!! Har Rocktema, och betyelsen är ju lika bra som låten Får fundera ut något annat bra kanske
Här är lite bilder på marodören!! Han är en riktig tuffing!!
Jag fasar dock för att han kommer bli skimmel... Han har vita hår på benen, öronen, under ögonen, mitt på ryggen och på manken... Blir han skimmel kommer han bli ännu svårare att sälja, jag som alltid drömt om en skimmel!!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.