Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 11-orna

ja jag får nog ta och göra det:D Men blir lilleman frisk och det ploppar ut ett stoföl nästa år.. ja då blir det himla svårt att välja!:o:p

Han blir fux ! Jag kan nästan lova det. Han var så rosa runt ögonen när han föddes att ngt annat än fux är inte aktuellt :)

Och det tycker jag är bra för han är så perfekt tecknad

Säger som de andra betäck Charlotte i värsta fall får du sälja en av bebbarna ...

Cirkus . Är så ledsen för din skull att du mist din vän .

Mia

Va roligt!! Vad är det för sto??

Stoet är ett fullblod e Mr Eubanks - Nice Havraise.
Har fått stå undan lite för dom andra hästarna så hon har än så länge inte varit ute och tävlat. Men rör sig och hoppar bra så hoppas mycket på fölis:)

Fiorano: Du är så välkommen så (biljetterna är hämtade)! Catchless låter lite manligt, men med tanke på hennes räder i hagen kan det kanske passa bra:D. Annars har vi klurat lite på Ciribiri, fast det är lite för likt kryddan för det ska vara riktigt bra..

Jag tänkte invänta prognosen från experten, vi borde höra något i början på veckan så hoppas hoppas. Därefter fattar jag ett beslut men jag har redan börjat smygtitta lite på hingstar:o;)

Känns bra att höra er åsikt!

Ah men Ciribiri lät ju jättekul:D! Det får min röst! ....och så får du ta och ta lite mer foton på prinsessan:p!

Regn, regn och regn sen i går natt. Vi satte upp ett partytält åt hästarna igår em. Ingen var sugen på att gå in där, är väl lite för lågt. Idag på em hade jag med mig halm och gjorde en mysig bädd där inne. Det regnade inte när jag var där så lillan blev frotterad och var torr när jag åkte. Hon gick dessutom in och la sig i halmen, när jag var klar med henne. Hon är både modig och intelligent:)

11:an i stallet. Stor PRE-kille, knappt 2 v gammal nu men några dagar på bilderna.

32499268.jpg

32499269.jpg

Hi hi partytält, det har jag funderat på ett par gånger men slagit det ur hågen igen med tanke på blåst osv. Bra om hon förstår att utnyttja det :)

Kommer ihåg att Gylle visade underbara bilder på hennes fölis som glatt gick och la sig under ett parasoll när solen var som jobbigast:D. En del ungar är helt enkelt rätt smarta!

Jag säger som de andra.. Betäck igen! Det är ju ett angenämt beslut att ta sen vilken avkomma man vill behålla...:D

Cirkus: Känner med dig.. Finns inte mkt värre än att mista en vän...

Här kommer lite nya bilder på Felton...

Så här söt är man för de mesta:
DSC00480.JPG

Så här ser man ut när kompisen tar fel och är på väg till hans mjölkbar:
DSC00496.JPG

Har nu även framkommit ett tecken... :banana::banana:
DSC00516.JPG

Det funderade jag på att döpa min hingstunge till, attans oxå!! Har Rocktema, och betyelsen är ju lika bra som låten ;) Får fundera ut något annat bra kanske:p

Här är lite bilder på marodören!! Han är en riktig tuffing!!

img_0286_153462501.jpg

img_0482_153461879.jpg

img_0414_153462004.jpg

img_0150_153461315.jpg

img_0226_153461746.jpg

Jag fasar dock för att han kommer bli skimmel... Han har vita hår på benen, öronen, under ögonen, mitt på ryggen och på manken... Blir han skimmel kommer han bli ännu svårare att sälja, jag som alltid drömt om en skimmel!! :crazy:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 273
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 665
Senast: Karro-Lina
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat
  • Årets matbluff

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka