Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...men nu vill jag börja skicka in dem och så småningom kunna stänga bakom själv, och då vill jag ha en krubba där framme som de kan smaska i!
Roligt att se bilder på honom! Det är så intressant att titta i den här tråden och se hur dom utvecklas.
11orna här som du såg i sommar har helt plötsligt blivit jättejättefina, eller ja så fina ettåringar nu kan vara.
Ska passa på att fråga er som har erfarenhet, Maja_Kandi tex, hur fungerar det att ha icke jämnåriga (ung)hästar tillsammans? Främst av hankön tänker jag på. Jag har mina två hingst-11r och har också en 12:a som är hingst. Jag förstår ju att det inte är optimalt, men tänker att det kanske har mer med personlighet än med ålder att göra?
Tubbe är en mjuk och snäll individ, medan Kaxe är rätt tuff. 12:an är också av det mjukare slaget, så min tanke var att han och Tubbe kanske kunde bilda ett lagom lekpar när det är dags för avvänjning. Kaxe är planen att kastrera, sen kan han gott få lite pisk av sin mamma.
Har ni fått se någon riktig gång på era elvor? Vet att våra kan röra sig men sedan de började bo ute småjoggar dom bara omkring i någon sorts struttig trav
Maja_Kandi: Härliga bilder med presseningen! Diggar fuxens initiativ till att köra täckesträning på lillen !