10 pappadagar

Sv: 10 pappadagar

han kan ju ha varit ledig utan att han har begärt föräldrapenning från fsk ännu. Men det låter ju onekligen lite spännande att ta ut föräldraledighet så där bara. Formellt sett har han inte rätt att göra det, vid all föräldraledighet så måste man vara med barnet huvuddelen av sin tid. Man får inte lämna bort barnet till mormor och dra till Mallis samtidigt som man tar ut föräldrapenning. Eller åka och jaga en vecka. Å andra sidan ska det förmodligen mycket till för att fsk ska kolla upp en sån sak.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 932
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 931
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar