Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja,men det måste ha växt bort nånstanns på vägen!
Jag kan se det framför mig på 3års testet.....Raajraajraaj...oops, bom? Nåväl...rajrajraj....fan....fler bommar? Hmmm....jobbigt! Jag vänder....raajrajraj....
OM man ens kommer fram till bommarna! Han slänger in ett getöga,sen går han och sätter sig i ett hörn och pillar navelludd i stället!
haha åå vad jag känner igen mig! Men student och bara med ett extrajobb plus grejjor kvar från förra hästen så "får" man ju inte shoppa.. Var faktiskt nästan glad att mina borstar "försvann" så jag kunde köpa ihop mig ett gäng i matchande naturmaterial när jag hade bestämt mig för att bli med häst igen.. Och jag var jäädrigt nära att köpa föl-benskydd för hoppning när vi skulle "löshoppa" men prislappen på 700 var lite väl magstark för att kunna användas typ 2 ggr.
Trail in hand, vad är det? Låter sjukt kul att kunna träna inför något redan såhär tidigt... hur vad och vart gör man sånt?
Själv planerar jag också att ta tömkörning under hösten/vintern och eventuellt köra in till våren om jag hittar kunnig hjälp, att just kunna variera träningen och sitta två bakom hästen tilltalar mig jättemycket!