1 1/2 åring

zilla

Trådstartare
jag har ett bustroll:eek::love:

Hon e så himla busig ..vad göra ....Det verkar som att fy inte hjälper längre....:cry:

förslag mottages :angel:
 
Sv: 1 1/2 åring

jag har ett bustroll:eek::love:

Hon e så himla busig ..vad göra ....Det verkar som att fy inte hjälper längre....:cry:

förslag mottages :angel:


Ja du... här kommer några tips.
Barnsäkra ytterligare (då menar jag inte skåp osv) och ligg steget före. Pennor är väldigt kul att använda till annat än papper tex :angel:

När vår lilla var runt två så fick vi alltid gå en koll innan vi la oss så att inget låg framme. Salvor, pennor, nagelack (vars kork tydligen inte blivit påskruvad ordentligt), om barnet drar stolar och försöker ta sig upp vid bänken så måste man "rensa" där med. Osv.

Var konsekvent, inte ge efter för de hugger hela handen :D

Och håll ut! Det blir bättre men det kan ta ett tag. Min 5 åring hittar fortfarande på de mest otroliga hyss. Varför inte ta ett limstift och måla på datorn, golv, väggar, sin radio, sängen m.m mitt i natten? Förstår inte, men försöker att ligga ett steg före men ibland så är inte huvudet på skaft :D

Ja det var lite från mej :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: cewe
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: Hazel
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Jag skrev ju i början av sommaren att vi hade löss, vi är fortfarande inte av med dom. Under tva perioder i sommar har...
Svar
16
· Visningar
1 575
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp