1 1/2 åring

zilla

Trådstartare
jag har ett bustroll:eek::love:

Hon e så himla busig ..vad göra ....Det verkar som att fy inte hjälper längre....:cry:

förslag mottages :angel:

Sv: 1 1/2 åring

jag har ett bustroll:eek::love:

Hon e så himla busig ..vad göra ....Det verkar som att fy inte hjälper längre....:cry:

förslag mottages :angel:

Ja du... här kommer några tips.
Barnsäkra ytterligare (då menar jag inte skåp osv) och ligg steget före. Pennor är väldigt kul att använda till annat än papper tex :angel:

När vår lilla var runt två så fick vi alltid gå en koll innan vi la oss så att inget låg framme. Salvor, pennor, nagelack (vars kork tydligen inte blivit påskruvad ordentligt), om barnet drar stolar och försöker ta sig upp vid bänken så måste man "rensa" där med. Osv.

Var konsekvent, inte ge efter för de hugger hela handen :D

Och håll ut! Det blir bättre men det kan ta ett tag. Min 5 åring hittar fortfarande på de mest otroliga hyss. Varför inte ta ett limstift och måla på datorn, golv, väggar, sin radio, sängen m.m mitt i natten? Förstår inte, men försöker att ligga ett steg före men ibland så är inte huvudet på skaft :D

Ja det var lite från mej :D

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 560
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 453
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 913
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama