Sv: 09rnas tråd!
*kl*
Idag är min häst värd en MILJOOOOON!!
Helt underbar ridtur i det fina vädret idag
*kl*
Idag är min häst värd en MILJOOOOON!!
Helt underbar ridtur i det fina vädret idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det bara är pepp som hjälper för att något ska utvecklas hade ingen varit gladare än jag. Men så är det inte riktigt i verkligheten. Man behöver få kritik för att kunna utvecklas så enkelt är det. Så här på ett diskussionsforum får man dessutom vackert ta att folk har andra åsikter och uttrycker dom och inte bara peppar. Jisses vad tråkigt det hade varit om alla bara hade gett glada tillrop.
Härligt att höra!! Min lilla var också en stjärna idag! Det var så kul att komma ut idag då jag vart bortrest och inte sett hästarna på hela 3 dygn
Tänkt rida Lux lite ikväll hemmavid. Han är inte riden sedan oktober, pga. tidsbrist och vädret!
Lär vara glad häst
Och min polle har dragit av sig en framsko så det blir att invänta hovis innan nästa ridpass...
tyvärr kan inte min häst både styra och bocka
Oh_Really: Haha jooo jag får anlita någon som kan fota mig när jag rider någon dag, usch och fy, gillar kritik från ridlärare, men känns som om jag kommer överrösas med kritk av folket här om jag lägger upp xD Är verkligen inte världens bästa ryttare. Ska dessutom filma sen efter två besök i ridhuset, som kommer när vi byter till sommardäck på bilarna Så ni får titta och skriva kritik, men med snäll röst (A)
Härligt! Hur gick det på premiärturen efter vintervilan?!
Man vet ju oftast själv vad man gör för fel så det brukar inte behöva påpekas. Jag lovar att ge dig samma pepp och goda stöd som du gett mig!
Och så får du väl skriva att du inte vill få kritik... Tror nog att en och annan borde kunna hörsamma det önskemålet.