Sv: 09rnas tråd!
Härliga skutt han tar
rebeckasff. Jag skulle dock inte vara så sugen på att hoppa in honom (A) Jag är inte hoppmänniska direkt.
Min häst har blivit balltrampad av någon alldeles nyligen också, fast på ena bak. Kan ha varit en av hästarna som har brodd fram :/
Men han ser inte ut att förblöda iaf, så de läker fint
Oh_really; Förstår varför du har varit lite rädd för att rida honom i trav osv, han ser ut att vara en livlig, vaksam och kanske lite snarskrämd häst? Kan inte sätta ord på det, men mitt föl gjorde likadant i två veckors tid här när han kom hit. Alltså tyckte något var läskigt och tänkte springa där ifrån direkt, fick lite den känslan av pållen din på filmen. Ack vad fint han går nu, ser riktigt positiv ut gör han också! Härligt för er!
Vet dock inte vad som hänt med fölis nu, efter 4 veckor är han tuff som en sten, bryr sig knappt om elen i tråden, skiter i de andras hotelser med öronen bakåt strukna och blottade tänder, tränger sig fram överallt och jag tror inte han ryckt till för något på hur länge som helst nu xD Kanske för att han är hingst? Eller för att han trivs? finns säkert andra anledningar också x) kul är de iaf, en sådan stark förändring på kort tid!
Min 09.a har stannat upp IGEN... Buuuu nu börjar jag bli trött på vinter, snö, slask och is... Det snöade här igår så nu är all blank is täckt med ett litet lager snö = livsfarligt för bara oss människor
haha ska dock försöka gå ut och se om jag kan hitta någon väg över till rundan på andra sidan vägen. Där brukar de sällan vara is nämligen
Problemet är att ta sig dit, haha