Gör ett gemensamt svar till
@Fiorano @Bluefish och
@smulan87
Jag vet inte vad ni får ut över detta. Jag glädjes så åt dagens ritt i Tisdags och sedan måste ni trycka ner mig på detta viset. Jag hoppas att ni gläds åt att dra fötterna under andra. För det är just det ni gör. Helt oprovocerat kommentera något som jag vare sig har bett om eller är intresserad utav. Stå och slå er på bröstet över andras ridning när ni klart inte hade gjort det bättre. När jag säger min sak i det hela, så sitter jag tydligen på mina höga hästar! Kan hålla med om att det var tramsigt att kommentera smulans ridning, men det är exakt lika tramsigt att smulan kommenterar min - helt oproviserat. Men man får väl helt enkelt inte tycka annorlunda än vad ni gör. Angående var jag lever på är min ensak, min verksamhet går väldigt bra. Har bara nöjda kunder vilket är A&O i en verksamhet. Bara för att du
@smulan87 tror något så behöver det inte stämma överrens om det. Filmen är från dagen efter - ja. Du tycker att det är roligt att jag går så aktivt för att hitta något, men du gör exakt det samma gällande mig. Dina starter i MSV A ska du inte slå för bröstet, då det var nästan inga startande. Det är ju inte så konstigt om det bara är 5 startande. Vinst men ganska dåliga procent... Dåliga poäng på alla dina byten. Men nu släpper vi det.. Du får göra vad du vill. Kan även tillägga att jag skrev
att han nästan byter bättre än de rutinerade hästarna. Det stämmer ju självklart inte, utan mer att påpeka att han gjorde det riktigt bra. Klart han inte kan byta i varje så som de äldre hästarna kan. Det måste du väl ändå förstå. (tycker att det är en självklarhet)
Jag lämnar diskussionen och kommer inte lägga ut något här igen.