Sv: 09rna Dax för en ny tråd!
Oj då låter kankse lite tjurig, inte alls meningen men alltså så här mkt snö och stora drivor (dessa sträcker sig vääääligt långt dessutom) har jag aldrig sett tidigare.. det är helt perverst!
Jag kommer själv inte igenom det då det är typ högre än vad jag är lång. Högre än tre av hästarna i mankhöjd och inte bara en liten skvätt de ska hoppa igenom.. har en vall här ute som jag tänkte fotografera, bakom den ligger snön och lämnar bara en topp på stolparna på dryga 10 cm..
hur jag ska ta mig igenom den med en häst i snöret det begriper jag inte
Nu är det frilagt till andra hagen men den tog jag mig inte ut till när fåken gick utan den blev frilagd ngn dag efter..
Det är inga små puttdrivor som blir efter en vanlig snöstorm. Det skottades bort när vinden mojnat men stå i 15 sek med byar på 21 sek o skotta rent ett helt igensatt dörrhåll..
Nej tack...
Ingen kolikkänning på ngn av mina hästar.
Hade jag haft möjlighet att släppa så hade grabbarna fått testa själva men att leda dem vid hand..njaaa..skulle inte tro det..
Ska se om jag kan hitta ngn bild så ni får ett hum om hur det ser ut..
Oj då låter kankse lite tjurig, inte alls meningen men alltså så här mkt snö och stora drivor (dessa sträcker sig vääääligt långt dessutom) har jag aldrig sett tidigare.. det är helt perverst!
Jag kommer själv inte igenom det då det är typ högre än vad jag är lång. Högre än tre av hästarna i mankhöjd och inte bara en liten skvätt de ska hoppa igenom.. har en vall här ute som jag tänkte fotografera, bakom den ligger snön och lämnar bara en topp på stolparna på dryga 10 cm..
hur jag ska ta mig igenom den med en häst i snöret det begriper jag inte
Nu är det frilagt till andra hagen men den tog jag mig inte ut till när fåken gick utan den blev frilagd ngn dag efter..