• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

Nu tycker jag vi ska få en tråd när vi kan får lägga in massor med bilder och info om våra födda 08a. Där vi kan får säga "åh va söt" hur mycket vi vill! :D

Här är våran som är två och en halv vecka nu.

0804215.jpg

08041710.jpg

Sv: 08:orna

på dessa bilder e flickorna tre veckor
IMG_5465.JPG

alexias.JPG

och grabben e två veckor
IMG_5524.JPG

åhh gjorde hon det :) där ser man..

Hon är en väldigt fin häst iallafall :)

pmar

Här är Alfas Dream, e: Offshore Dream u: Smaragd Broline e: Speedy Somolli.
Han är nu tre veckor.

alfasdreampb-2.jpg

alfasdreampb-1.jpg

Tack! Det tycker vi också. Det känns rätt bra just nu att vi har ytterligare ett sto nere i Frankrike för betäckning med OD.

Ja, det förstår jag! Han ser ut som något alldeles extra! Vilken utstrålning redan (det hade han redan på de första bilderna du la in när han var rätt så nyfödd)! Ska bli spännande att följa honom. Ska ni behålla eller sälja? :d

Haha, nää jag är för blödig och kan inte sälja mina älsklingar. :love: Jag får bygga större stall istället. :D :D :D

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: tara
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 186
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 971
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3