Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, se där lärde jag mig något nytt. Men det låter ju logiskt med tanke på att de "stationära" hästarna har flyttat söderut redan.Åby kliniken ska flytta till Kba o hamnar ett par km från oss. Blir ju nära o bra sen. Den andra vet där är bra. Har haft henne tidigare.
Men nu är du väl hård Det beror ju helt på veterinären. Nu är ju Åby en filial till Slöinge. Tror bara de har två veterinärer. Den "nya" som vi hade och så Titti som tydligen blir chef för det hela. Kan nog bli bra.
Man måste trots allt stå på sig och nästan veta själv vad problemet är när man åker till veterinären. Tycker det gäller kliniken i Släp också.
Tycker också att det gäller ganska många ställen, dvs att man måste vara rätt kunnig själv. Men sen har naturligtvis vissa ställen bättre rykten än andra. Har själv ingen erfarenhet från Åby men genom kamrat vars häst de också missade saker på, har jag ju hört negativa saker. Men vilken klinik har man inte hört saker om?