Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Nu har Plutten fått ha täcke på sig ute för första gången. Efter att ha hittat honom skakandes efter en hel dags ösregn skar det i mattes hjärta och det åkte på ett tunnt regntäcke. Som jag befarade så bestod det av flera lufthål efter en dag ute bland grabbarna men ändå inte så illa som jag hade trott. Så nu ska jag leta fram ännu ett gammalt regntäcke och kleta in det i antibit medel och hoppas på att dom små monstren lär sig att inte bita sönder alla täckena
Annars så har vi bara varit ute på promenad i mörkret ikväll. Duktig liten häst skötte sig väl och reagerade ingenting på att jag hade pannlampa. Kan iofs hända att det var för att han är så stolt över sina fina rosa reflexer
*kl*
tack för alla svar om kastrering, även om jag inte får användning för dem just nu... jag var ju beredd på att han skulle få stanna här hela vintern och var på väg att boka kastrering samt bygga ut i stallet för att ha plats för honom eftersom rätt köpare helt enkelt inte dök upp - och så puff bara så ringde telefonen med en jättetrevlig tjej i andra änden av luren som jag verkligen fick förtroende för direkt. Vi har pratat några gånger nu och så fort bara besiktning är gjord och kontrakt skrivet så blir min lille skrutt värmlänning... jag kommer sakna honom som en tok men detkänns himla skönt med den här köparen och framförallt att han får flytta någonstans där han hamnar i första hand.
Jag kommer nog dock hänga kvar här hos er ett tag framöver då jag är igång med att sitta upp på och rida in min -06:a och de i 06-tråden har hunnit så långt före mig.
Hennes mugg vill inte riktigt ge med sig, vi spolar, torkar och smörjer! *suck* Någon som har ett dundertips? (Naturligtvis hennes vita bakben, de andra är fina och lena som hundvalpar)
Vilka har skott sina hästar föresten? Det är dags att boka hovis till A nu och jag vet inte om jag ska sätta skor fram eller inte. Känns lite onödigt när det ändå snart är dags för vila kanske?