Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du med tänker för mkt? Att man överanalyserar eller fokuserar på problemen? Eller att man är för perfektionistisk och nöter tills hästen gör exakt rätt och inte nöjer sig med att den iaf tänker rätt?
Har inte testat mag-tarm. Hon har ju inga andra symtom på att det skulle vara något fel där. Har du testat med bra resultat?
Har hört att vissa blivit av med mugg med hjälp av extra mineraler också.
Yeaay! Snyggt jobbat, det var väl den som på nåt sätt var lite efter i sin utbildning för att du inte hann med eller?
A var mycket bättre i benet igår, bara lite lite svag värme just över kotan, annars ingenting!
Så nu hoppas vi också på att hovis fixar till fötterna på ett vettigt sätt och så får vi se därifrån!
Funderar på om jag skulle börja ge Hyaluron igen, men skulle vilja ha något ännu starkare, finns det inget killer led&muskelmedel inom typ galoppvärlden? Jag bryr mig inte om det så kostar 1000kr/DL, det viktigaste är att det VERKLIGEN gör vad det ska och stärker upp ledbrosk osv osv...