Sv: 07'ornas tråd del 12
Fiorano; Sådär såg jag också ut för några år sen när jag red morsan och hade lilltjejen på släp. Kunde bli lite jobbigt när lillan fick syn på något och tvärstannade medan jag och morsan fortsatte...
Marvin; Härligt det ser ut och ni börjar få upp farten nu. Kul!
cirkus; Vad underbart att kunna/våga sitta upp på unghästen igen!
Sassiball; Imponerad vad du håller på och flyger och far till tävlingar och träningar! Jag är ju helt slut med hoppträning varannan vecka och ngn tävling här och där.
JFrelin; Var väl bra resultat?! Vet ju att du satsar högre men går ju stadigt uppåt iaf.
Hunter; Härligt ni är på g igen. Imponerad att du vågar ge dig upp på hästen, bilderna du levererar ser ju helt galna ut!
*kl*
Min har varit host och snorfri sedan ngn vecka tillbaka. Vi tar det lugnt denna veckan också med skritt och trav utan att bli flåsig.
Sen har jag tagit upp rådet jag fick på hösten som fyraåring, att ta hjälp med terränghoppningen. Jag gav ju hela förra året till att bli stabil i hoppningen. Mailat till den bäste häromkring och fått ja till uppsittning och koll och hjälp med lilltjejen. Ska bli jättekul att se och höra om det kan bli något eller om vi ska hålla hos inom staketets gränser och hoppa skrikrosa onaturliga bommar istället för naturliga hinder i det fria.