@stjarnfrugt grymt roligt att läsa!!! grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart har @sassiball och @lomuxx tagit vägen?
Liten update från oss.
Har tömkört i skritt några dagar nu och idag travade vi lite. Jag tycker såklart hon är stenhalt men jag har kanske stirrat mig blind
Såhär ser såret ut nu
Här ser man att hon fortfarande är svullen
Det här är alltså hästen som blev klass 1 och hade 8 på typ ser mer ut som en lågställd ko
Liten filmsnutt från trav. Svinlätt att hålla i tömmar och filma samtidigt. Skönt att hon är så pigg och vild också som vilat i 4 veckor på full mat.......
@Marvin Herregud vilken historia! Men jag måste fråga - Hur Orkar man med att plugga så länge?! Både ekonomiskt och orkesmässigt?
Vad läste du i Linköping?
@sommarminne Tack. Vi kommer att kämpa på ponnyn och jag för att bli bättre och helt omöjligt ska det väl inte vara. Men kan säga att jag faktiskt önskar nåt mer stortravat stundvis. Register var domarens favoritord för helgen och det har vi intet.
Vi har däremot äntligen ett ridhus och nu har dom kommit på att det inte var så briljant att lasta in en massa kutterspån i det, så det är utkört igen. Det är dock fortfarande lite djupt och ojämnt men jag hoppas att de får ordning på det till vintern så att vi kan rida ordentligt den här vintern. Annars får jag köra till ridhus ca 7 km bort.