Sv: 07:orna!

Så länge som det finns gräs!
Indyhope har ju "lovat" att de växer då! :banana:
 
Sv: 07:orna!

KL
Ny promenad med selen idag och pluttan sköter sig bara fint.
Men stackarn har inget namn än, STC godtog inte mina förslag . Så nu har jag nästan ett år till på mig....Hon är ju inte frysmärkt än.
Snälla ni, hjälp mig komma på ett bra namn!
19541048.jpg
 
Sv: 07:orna!

Jag håller fast vid Lycka, som jag redan föreslagit.

Eller Intuition.

Jag gillar ju Lycka jag med men delägaren tyckte det lät so en ko....:angel: Så jag vet inte om det fick godkänt där (fast det är ju jag som bestämmer i slutänden..:rofl:)

Intuition. Det var fint. beskriver mycket väl uppfödaren också...haha
 
Sv: 07:orna!

Vi har precis fått på selen och haft den på två gånger när vi har varit ute och gått(tränset är redan på), och det går super bra! Inte en enda reaktion, endast nån liten svansviftning när man stått still med honom, emn annars inget tok alls:)
Han är så himla självsäker, nästan lite för tuff ibland. Som t ex så har han aldrig tuggat åt någon annan häst för att visa underlägsenhet, även fast han har fått mycket stryk av dem...
 
Sv: 07:orna!

kl

Tänkte bara höra hur länge ni tänkt ha era på bete i sommar? Sitter och funderar över hur länge och när hon ska ut...
Ska skaffa mig en ettåring nu faktiskt :-)
Tanken var att hon skulle få gå ut på betet i slutat av maj nån gång. Då brukar det finnas tillräckligt med gräs i mina hagar till slutet av september. Perfekt!!
 
Sv: 07:orna!

Kul! Lycka till med det hela!

*kl*
Igår gjorde jag ett ryck med våra åringar, så nu har de haft träns och sele på sig, samt har pratat med läskiga plastpåsen.
Vi får se när vi hinner med dem nästa gång. Det är lite snärjigt i år, eftersom vi har en liten bebis (och en femåring). De var i allafall duktiga alla tre.
 
Sv: 07:orna!

Jag fotade en av virvelmarsvinen igår. Jag tycte att hon hade fällt av så mycket vinterpäls, och nästan började se anständig ut. När jag nu tittar på korten tänker jag att, njae, rätt mycket lurv fanns det nog ändå kvar..
Alfas Cleopatra: (Inte lätt att fota och hålla häst på samma gång..)
alfascleopatraexterir2.jpg
 
Sv: 07:orna!

Jättefin!

Och du lyckas bra med fotograferingen, jag har fösökt men bara fått bilder framifrån när hon är på väg mot mig eller när hon står och nosar och ser helt skev ut :p
 
Sv: 07:orna!

Tack! Vår efter Rite On Line är också himla fin. Den efter Fast Photo är inte alls så snygg, men rör sig faktiskt bäst av alla fölungar hittills!
 
Sv: 07:orna!

kl

Idag blev min lilla skorva frysmärkt :D

Svart sto utan tecken :love:
Bara det är ju en bedrift i sig :bump::bump:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
673
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
745
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 817
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp