Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Igår satt jag och tittade i Charlies pärm som jag fick med när jag köpte honom. Bl.a fanns det flera uträknade foderstater som han fått...
Foder & Strö
Är det någon skillnad när man ber om anlalys på hösilage då. Jag ska hjälpa en tjej att räkna en foderstat. Hon har fått anaslysvärdena...
Foder & Strö
Jag har tre hästar av varierande storlek och matbehov. Förutom nattmaten så fodras de i hagen. Nu har den mellanstora hästen blivit väl...
Foder & Strö
Fler än jag verkar ha problem med alltför energirikt grovfoder! Iallafall ser jag väldigt många underfodra sina hästar med grovfoder, i...
Foder & Strö
Det hö vi har till hästarna är hackat.
Bonden vi köper av har höt på skullen obalat ända fram till den dagen vi ska hämta mer. Då balar...
Hundavel & Ras Slår ett slag för Bedlington. Väldigt skönt att få fällfri hund som hälsar på med modern jämfört med när jag bodde med broderns Husky...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.