Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Min pålle växer fortfarande, ger henne mer mat än vad en ponny i hennes storlek och kondition ska få. Gör jag rätt?
Hon behöver väl mer...
Foder & Strö
Jag rider i ett stall där vi har 3.hästar och det är islänningar så dom går ute dygnet runt. Och får 4 , små, om ni fattar, höbalar per...
Foder & Strö
På hur många MJ skulle ni lägga min häst ? Det är första året jag räknar foderstater och är därför lite osäker på hur mycker hon bör ha...
Foder & Strö
Förlåt att jag plågar er igen..
Jag ger både Chevinal Plus och Krafft (Röda) Mineraler.
Gav från början bara Chevinal Plus, då hon fick...
Foder & Strö
Jag kommer nog tveka att ringa dom igen ialla fall.Ringde och bad om hjälp med tre foderstater,ville kolla så att jag hade fått ihop det...
Foder & Strö
Jag har fått rådet att ge min häst Torkade nypon och Vallört mot magen (magsår), samt lite andra örter mot stelhelt efter Erlichia.
Jag...
Foder & Strö
Mitt nya hö passar bra ihop med lusern. Om jag ger 10 kg hö och 2 kg lusern per dag så blir det en kvot på 6.62. Men då kan jag inte ge...
Foder & Strö
Jag ska hämta hem ett litet shettisföl på annandagen, närmare bestämt 6 månader gammal. Nu undrar jag om det är någon som vet hur mycket...
Hundavel & Ras Jag tycker det är lite synd att döma bort en hel ras på grund av en individ som av din beskrivning inte låter rastypisk.
Är det en helt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.