Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har ca 75 kg lusern hackat strå liggandes och den nya hästen vägrar att äta det!
Pelletrerad lusern som ej är uppblött är ok men om...
Foder & Strö
En sak som jag undrar mycket över, jag har noterat att man börjat använda mycket krossat foder numera. Varför gör man det, är det bättre...
Foder & Strö
En familj som har häst i stallet där jag har mina ger sin häst en massa konstiga frukter allt ifrån kiwi, banan, stjärnfrukt, melon och...
Hästmänniskan Ja, jag uppfattade det lite svart eller vitt. Och jagvskulle inte själv klara attvsätta ett så bestämt mål att göra om hwla mitt system...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.