Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag fodrat mitt halvblod med kraft de senaste året.. och jag har alltid tyckt att hon varit lite lös i magen.. ibland bättre och ibland...
Foder & Strö
Hur göra?
Jag ska eventuellt byta stall, där utfodrar dom med hösilage. För tillfället står hästen på hö och har alltså ingen vacinering...
Foder & Strö
Har nu fått hela analysen på det nya höt som jag köpt idag (lång väg att åka i snöstorm men vad gör man inte!) och jag har ingenaning om...
Foder & Strö
Vet ju skilnaden mellan dom, men vilket är bäst ur proteinsynpunkt att ge till en shettis?!?
Kan det räcka att ge Hö,betfor,mineraler &...
Foder & Strö
Mitt femåriga sto är rätt så svullen i bakbenen på mornarna, jag har funderat på om det kan vara fodret. Hon får krafft groov ca 1,5 kg...
Foder & Strö
Alltså, när man räknar själv en foderstat, så ska man ju räkna med hästens ras. 0,05 för halvblod och 0,1 för fullblod. Men varmblod då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.