Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Började med linfrön för 5-6 dagar sen och nu är hon ganska lös i magen, kan dom göra så att dom blir de eller kan de bero på för mycket...
Foder & Strö
jag känner en som har en b-ponny som är riktigt FET...
jag har ridit henne under ca ett halv år men nu e jag för tung å lång så jag har...
Foder & Strö
Hur mycket hö, på ett ungefär, brukar ni ge era varmblodiga travare såhär års oavsett analysvärdena, mera med tanke på mag-tarm-välmående?
Foder & Strö
Har hört att maxgivan på kli är ca 10e-3*(hästens vikt i kg). Vad händer om man överskrider denna mängd? Är det skadligt för hästen? Jag...
Foder & Strö
Ja, ni ser ju rubriken :) Hur mycket väger en liten fyrkantsbal med hö, i snitt? Förstår ju att det är olika beroende på hur hårt packad...
Foder & Strö
Hur lång tid brukar man räkna med att det tar en häst att äta upp ett kilo hö? Beroende på storlek? Vanligt balat hö. Ger jag hästen ett...
Foder & Strö
Började ge hästarna betamix för ca 2veckpr sedan och nu har båda två fått konstiga saker för sig! jag är jätte orlig nu,känns som stoet...
Hundträning I morgon ska jag hämta ett löpband till hundarna. Jag får hjälp att bära det till bilen och kan nog krångla in det i lägenheten själv då...
Ekonomi & Juridik En trav och galopp försäkringen är inte nära av vad en A1 vetvård kostar. Ska betala 3'165 kr nästa månad och är 1 år för 2 hästar (XX...
Foder & Strö Jag ger min Brogarden optimal 5 - slim and healthy som godis. Väääldigt gott enligt luddörat. Dock 6% socker och 6% stärkelse.
Det står...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.