Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Köpte kornkross häromdagen och upptäckte en ganska stor del små runda korn, någon millimeter stora, i gul-brun-svart färg. Detta brukar...
Foder & Strö
Jag ska köpa ngt proteintillskott i foderform till pållen min. Han behöver mer protein. Vilket fodermedel rekomenderar ni?
Har funderat...
Foder & Strö
Min häst har enligt rek från en hästmassör börjat äta en örblandning. Dock vägrar han äta den fast han inte är kräsmagad alls i vanliga...
Foder & Strö
Är det ok att fodra hästar med havre syrad med Propionsyra? Vår “havrebonde” har börjat syra sin havre i år. Har sökt bland gamla trådar...
Foder & Strö
har ni hört talas om att man analyserar vatten till hästar? skall man göra det är det mkt viktigt? vart och hur gör man det kostar de mkt?
Foder & Strö
Hur mycket lusern vågar man ge per dag? När jag pratade med Krafftsfoderrådgivare så sa de max 3 kg. Däremot så tyckte de att jag kunde...
Juridik & Ekonomi Köpte en gång hindermaterial till en liten förening för 10k+. Fick aldrig faktura, påminde en gång. Fick den inte så heller. Nu har det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.