Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Det är en tråd öppen om ekollon, det jag undrar, är ekblad giftiga för hästar?
En fråga till, vass, min häst älskar att äta vass, är det...
Foder & Strö
Hej!
Är det någon som har något förslag på hur det går att få tag i en småbalsplastare för vanliga hårdpressade små fyrkantsbal?
Märken...
Foder & Strö
men rysk rot och hunung
nån som ger sin häst det? Har alltid gett vanlig vitlök, men för ca 1 mån sen tänkte jag prova det här somär för...
Foder & Strö
Jag undrar varför man allra oftast bara tar en analys på Energi, protein, Kalcium, Fosfor, Magnesium och Kalium när man gör en höanalys...
Foder & Strö
Hallå alla =) Har suttit och läst nästan ALLA trådar här i foderforumet, men inte hittat något svar till mig ;)
Jag undrar om det finns...
Foder & Strö
I år ska jag bara fodra med hösilage och eventuellt lite halm för magen, ts ligger på ca 60% men jag undrar ungefär hur mycket hösilage...
Foder & Strö
Vilket foder kan jag ge till lilla araben. Är inte så mager men smal. Har varit missköt innan. När jag fick honom så börja jag ge honom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.