Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Äntligen ett mineralfoder med mer Fosfor än Kalcium. Med de usla proteinvärdena i höet så måste jag ge mycket lusern, vilket ger mycket...
Foder & Strö
Jag försöker leta i literaturen med hittar inget. Hur räknar man att näringsvärdet i hö förändras på ett års lagring?
Vitaminer (framför...
Foder & Strö
Liten fundering: Eftersom jag har min häst uppstallad, så sköter jag ej om utfodringen. Hästarna får dessutom hö 2 ggr/ dag i hagen. Hur...
Foder & Strö
Lite komplicerad fråga kanske..
Jag vet ju att det är olika från häst till häst, men det verkar ju lite onödigt att behöva ge hästen en...
Foder & Strö
Ja, nu är vårt hösilage hemma, & öppnat. Godare än godast verkade hon tycka att det var. Får väl se hur länge hon tycker det.
Dom andra...
Kropp & Själ Det här är ett så bra tips! Jag fattar att det kan vara jättesvårt och jobbigt i sig, och att det också beror på var man befinner sig om...
Hästmänniskan Fortsätter att vara negativa Nancy😅. Men budgetmässigt tror jag du måste upp även om du letar lite "udda" raser. Den hästen jag äger nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.