GRATTIS GRATTIS!! Gud så roligt!Åh det måste kännas HELT underbart!IIIhhh!
Det blir KANSKE bara scint,jag har inte bestämt mig än.Pratade mer med vet. när jag hämtade tottan och hon menade på att det kan vara att kasta pengarna i sjön. Problemet är att det kan lysa i knät, men det är inte säkert att man får fram exakt VAD som är fel. Och även om de hittar felet så kanske det ej går att behandla eftersom min häst ej tidigare svarat på behandling.
OM det blir scint så blir det först i november. Det enda vet. kan tänka sig att hältan kommer ifrån är en ful sträckning.Sånt kan ju ta tid att läka.Sen KAN det ha gjort susen med knäspolningen de gjorde i måndags,det har hänt förr tydligen att det är nåt som sitter och irriterar och måste bort. Hon ska nu först gå i liten liten sjukhge i 2 veckor med skritt för hand 20 minuter, sedan liten hage med 1 timmes promenader/dag i fyra veckor, och är hon inte bra efter det så är det tydligen bara att gilla läget
. Kanske aldrig får svar på vad som är fel. Om 6 veckor är vi alltså inne i november, och det är i så fall då som det är aktuellt med scint.
Blir hon inte bra får hon bli mamma!Alla vet. är överrens om att hon inte lider det minsta,och att hon skulle klara detta med föl utmärkt.Pigg,glad och allmänt mycket nöjd med livet var omdömet jag fick!
.Och vem vet - efter 2 års "vila" kanske hon är som ny igen!Näää,ska inte hoppas på för mycket nu,men... ´