Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag ska flytta min häst till hösten. Vi ska flytta med två andra hästar i stallet till deras egna gård. Det viktigaste för hästen är ett...
Foder & Strö
Hästarna har nu släppts på bete. Det är första sommaren för vår häst i detta stall. Enda vatten i hagen är en å som går genom hagen. Vi...
Foder & Strö
Ja hur mycket grovfoder till vintern ska jag räkna med att jag ska beställa. Novan är inget problem men vad ska jag räkna med att hennes...
Foder & Strö
Kan ni hjälpa mig att reda ut vad som egentligen gäller, jag har funderat så jag blir snurrig. Om man har hästar som tidigare haft fång...
Foder & Strö
Har ett dräktigt sto som är i månad tio. Hon är i bra hull- lite i överhull. Dock känns det som om hennes mage är alldeles för liten med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.