Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
utan att veta ngn bakgrund om hästen och om man utgår från att följande foder är av god kvalitet............vad skulle kunna orsaka den...
Foder & Strö
Jag har ett dilemma. Denna höst har jag haft enormt svårt att få tag i hö av god hygienisk kvaliet. Då jag hittills bara har lyckats få...
Foder & Strö
Hur får man upp hullet på bästa sätt på sin häst? Har hört att korn är mkt bra, men att man bara får ge krossad, ej hel för det kan vara...
Foder & Strö
Har ett 4 månaders föl hemma som är skiljt från sin mamma på nätterna. Det finns bra anledningar till detta och jag vill INTE diskutera...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.