Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur är det nu riktigt? Kan man ge årets hö redan eller skall man vänta i några veckor? Finns en höbonde i närheten vars fru envisas med...
Foder & Strö
Man ska ju hålla koll på kalcium-/fosforkvoten och jag har inte funderat så mycket över det nu på sommaren, kommer att räkna foderstat i...
Foder & Strö
Mitt gissel är pelletrat kraftfoder - trots att jag tycker det funkar utmärkt överlag. Jag fixar bra grovfoder med bästa analys jag kan...
Hundavel & Ras Jag tycker det är trist när man sprider osaklig "fakta" om raser trots att man har noll koll. Vet du ens vad hysterisk betyder? Har du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.