Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Blötlägger pållens hö eftersom han började hosta. Hur länge bör det ligga i blöt för bästa effekt? Jag har ett vagt minne av typ 30 min...
Foder & Strö
Är det någon här som har en häst med allergi i form av urtikaria mot någon viss grässort?
Förra sensommaren reagerade min häst på något...
Foder & Strö
Japp, jag vet att jag är tidigt ute, men redan nu ska jag reservera hö för vintern 2013-2014 :D Vill inte riskera att stå där utan hö i...
Foder & Strö
Var tvungen att köpa annat hösilage nu eftersom bonden hade slut. Finns ingen analys på det, och tycker det känns lite "onödigt" att ta...
Foder & Strö
vad är skillnaden på de två? (förrutom prislappen)? Jag läser på Biomag burken att den tydligen innehåller fosfor också, men ingenstans...
Foder & Strö
Hej på er! Har någon här provat Vimital form från Trikem? Av vilken anledning gav du det? Märkte du något av tillskottet, positivt eller...
Foder & Strö
Hej! Har ett eng. fullblod på 20 år som jag har haft i nästan ett år, han var mager redan när han kom och jag har fortfarande inte fått...
Hundträning Jag har aldrig blandat ihop dom känslorna så har svårt att svara på just den biten men jag tänker att du kan ju fundera och landa lite i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.