Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har koll på om den är i likhet med Crown Jessica (dressyr) i passform?
Svar
0
· Visningar
1 200
Senast: linzan
·
Utrustning Någon som gjort repdelen glattare? Tyvärr går kroppen inte längre med på långa lädertömmar längre pga sjukdom och köpte ett par...
Svar
0
· Visningar
858
Senast: hag391
·
Utrustning Behöver hjälp att hitta sadel! Vet ungefär vad som passar min häst, men vill ju gärna ha en som jag gillar också! Hästen i fråga...
Svar
3
· Visningar
924
Utrustning Vill inte ha svar som att vi ska träna mer dressyr. Behöver ett nytt bett till min häst. Både och variera med + att jag inte tycker han...
Svar
18
· Visningar
12 604
Senast: Biomon
·
Utrustning Undrar vilket släp jag får dra med min passat på B-kort? Har en vännina som har ett släp som jag kan få låna gratis....men jag tror inte...
Svar
19
· Visningar
2 052
M
Utrustning Hej! Min häst kan tyvärr inte ha sin hoppsadel längre, så jag håller på att leta ny till honom. Självklart ska vi ta ut...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: miramizzz
·
Utrustning Jag vill ha tips på hur man kan snygga till en så'n här väst tack. Solblekt och dammig. Kan man färga, köra i tvättmaskin eller vad...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: krocket
·
Utrustning Någon som har det? Fungerar det bra? Hur är det jämfört med t.ex. ett vanligt fleecetäcke? Jag måste köpa någon form av svettäcke att...
Svar
18
· Visningar
3 249
Senast: Bluefish
·
Utrustning Jeg trenger litt hjelp ang sal. Hva mener dere passer best av Pessoa eller Trainers til denne rette ryggen?
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Zilla3
·
Utrustning Är det ok för en 2 åring att rida och åka ponny i cykelhjälm? När vi varit på ponnyridning på 4h hittade jag ingen hjälm som var...
Svar
13
· Visningar
4 534
Senast: TinyWiny
·
S
Utrustning Har en liten fråga som jag skulle vilja ha lite råd och tips kring. Vi har en d-ponny vi letar sadel till, men allt vi har lagt på...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Zilla3
·
Utrustning Jag har köpt ett par cavallo simple boots till min ponny. Dom är lite för stora så jag har fått lägga i sula och då sitter dom ganska...
Svar
3
· Visningar
1 441
Senast: Pinkilly
·
Utrustning Snubblade nyss över det här tränset, enligt ÅF Dy'on Double, men jag blir inte riktigt klok på funktionen och på Dy'ons hemsida finns... 2
Svar
20
· Visningar
5 200
Senast: Bullet
·
Utrustning Hört mycket olika om dem. Vissa säger hårda, hala o flata att sitta i. Vissa är jättenöjda. Vad tycker ni som har hopp eller allround...
Svar
10
· Visningar
1 739
Senast: SusieQ
·
Utrustning Hej! Är det någon som har erfarenhet av att dra ett Boj Bravo-släp med en Toyota Corolla? Går ju i princip jämt ut på vikten, men det...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: Inka-90
·
Utrustning Tävlade min ena häst idag. Hon hade sitt 2 veckor gamla träns från Claridge House på sig. Under framridningen till den andra klassen... 2
Svar
36
· Visningar
3 839
Utrustning Jag skulle vilja ha lite tips och råd angående exemtäcken! :bow: Har en häst som är ganska "svår" i passformen med täcken, lågt...
Svar
16
· Visningar
1 954
Senast: Totola
·
Utrustning Hej, jag har precis fått hem en bomlös sadel och jag har ingen användning av min gamla sadel som dessutom var för liten för min häst :(...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: Pathmaker
·
Utrustning vad tycker ni om detta ser det alldeles för tok ut? förklara er:banana: innan ridturen... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 019
Senast: Rugge
·
L
Utrustning Jag har haft problem nu i ett år lite drygt med sadelgjordsskav, just nu går hon på antibiotika för stora bölder hon har fått från... 2
Svar
29
· Visningar
6 636
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka