Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Kan man använda cykelhjälm som ridhjälm? Om inte, varför?
Svar
12
· Visningar
1 218
Senast: maiden
·
I
Utrustning Ärd et ngn som har erfarenhet av skaften från Mountain Horse i fuskläder kostar ca 500kr???
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Lollan
·
Utrustning Vad tkr ni om dom här betten?? Själv anser jag att dom se hemska ut, skulle aldrig stoppa in nåt sånt i munnen på mina hästar..... Men...
2
Svar
20
· Visningar
2 364
Senast: Sunnan
·
Utrustning :idea: Klipp utav ex. plastlock tunna plastskivor som du måttat efter insidan på hästens sko. Tryck i dessa i hästens skor tills du ska...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: pialotta
·
S
Utrustning kvittar det om man har dom på fram- eller bakbenen??:confused: kollade på börjes hemsida och där står inget om det...
Svar
4
· Visningar
1 170
Senast: sulan_88
·
S
Utrustning Vet ni om man kan göra det och vad kostar det isåfall. Vi har ett gammalt släp från -88. Kapellet är ganska så risigt och vi funerar på...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Mike
·
M
Utrustning Hej allihopa! Jag håller på med ett projekt i skolan där jag skall utveckla en bättre gängtapp. Så jag skulle gärna vilja ställa några...
Svar
8
· Visningar
1 873
Utrustning Nu har toton busat till det och bestämt sig för att det är dags för husse att öppna pluskan igen och skaffa fram några nya sadlar. De...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: PeCo
·
S
Utrustning Från H**ks, är den varm????
Svar
10
· Visningar
1 209
Senast: sleepy
·
Utrustning Jag funderar på att skicka efter ett par täcken från England, men hur stort är 145, 150 och 155 i deras? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 088
L
Utrustning Är det nån som vet om Roping Country Wear (visst heter det så..... :confused:) har nån hemsida där man kan se deras jackor, eller om det...
Svar
2
· Visningar
893
B
Utrustning Måste införskaffa mig ett täcke som jag skall ha under regntäcket tills det blir lite kallare. Har nu ett tunt bomullstäcke, men det...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: VildochVacker
·
Utrustning ...Är INTE bra! :mad: Jag köpte två nya Shire Stormbreaker, 100 gr och ett 275 gr fyllning (halvhals) på Eko,- Det tunnare hade min...
2
Svar
30
· Visningar
3 082
Senast: alisson
·
M
Utrustning ..var hittar jag ett sånt? Gärna med reflexer. Jag såg en sida med bilder på reflexridtäcken som var billiga men hittar inte på den...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: alisson
·
E
Utrustning Hejsan! Är lite nyfiken på bandageundrläggen back on track. Är det någon som har provat dem och vad tycker ni isåfall om dem?? Och sist...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: CA
·
S
Utrustning Nu har snön kommit igen då... Och nu står man här och undrar varför man inte satte på snöskor.. Men ska köpa sulor i veckan till...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Speedster
·
Utrustning Nån som vet vart man kan köpa såna och vad dom kostar?
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: popeye
·
Utrustning om man ska brodda hästen? eller kan man brodda i "vanliga" skor?
Svar
11
· Visningar
1 095
Senast: furreburre
·
Utrustning Jaja, jag vet att det har varit många trådar om bomlöst och jag har sökt tidigare trådar :p. Jag undrar om någon vet om man får tävla i...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: nira
·
L
Utrustning jag ska köpa en sadel till min häst! det är ett 6 årigt varmblod! som är i tävlingskondition (inom travet) men ja vill rida han lite...
Svar
11
· Visningar
2 426
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka