Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning skulle vilja ha en vidare beskrivning av hur följande saldar ser ut, samt användningsområde.. tack! Tandemsadel? Bladsadel...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning På griffin/maxamsadler er jo kanalen/tunnellen/mellomrommet mellom putene under salen VELDIG bred, og på min nye maxam cob/haflinger...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: palle
·
S
Utrustning Vet ni om man kan göra det och vad kostar det isåfall. Vi har ett gammalt släp från -88. Kapellet är ganska så risigt och vi funerar på...
Svar
2
· Visningar
1 658
Senast: RebeckaKihlberg
·
O
Utrustning va är det för nåtot... läste stalltips i hästmagazinet och såg den...ska förhindra att hästen blir dragen i munnen och ger ryttaren ett...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: _otursbarn_
·
B
Utrustning Hej! Jag letar efter en ny transport som ska ha dörrar bak istället för ramp. Har en så länge bara sett och titta på två modeller. Ifor...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: pialotta
·
Utrustning hur ser en romal-tygel ut? jag läste i WRAS regelbok, men jag fattade inte... nån som har en bild? eller en bättre förklaring?
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: alazzi
·
S
Utrustning Ska iväg till Hööks nån dag och köpa lite grejer, men jag tänkte fråga om lite tips från er som redan har sakerna. Kan ni berätta mer om...
Svar
11
· Visningar
1 230
Senast: SweetMelody
·
Utrustning Vad har Andrewssadlarna för bomvidder i grader ? Normal-xvid, om någon vet :)
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Nyx
·
Utrustning Det finns ju täcken som är sydda efter formen på travare, och som då borde vara bättre anpassade till deras rörelser/kroppar... Vet...
Svar
15
· Visningar
1 376
Senast: Immer
·
Utrustning Sitter och kikar på FEI World Cup från Berlin på Eurosport. Någon av er som vet vad Helena Weinberg hoppar Gavi (Kasting Horse) på för...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Miiip
·
B
Utrustning Vad är det för skillnad på dom? Dom ser ju nästan exakt likadana ut! Carlskrona Rider Graninge Outdoor Själv har jag ett par bruna...
Svar
13
· Visningar
1 800
Senast: Carmona
·
B
Utrustning Tömkörnings\"ludd\" På de flesta tömkörningsgjordarna så brukar man ha en dyna under Elr ett slags "ludd". Vart finns de att köpa?
Svar
11
· Visningar
1 087
Senast: Carmona
·
M
Utrustning Blindbroddar, vad är det för något egentligen? Och vad är det bra för? Det är väl bara som en vanlig brodd fast utan "pigg". Är det...
Svar
15
· Visningar
1 658
Senast: SweetMelody
·
S
Utrustning Kan for vid bom være skadelig selv om salen ikke går nedi manken på hesten? :confused:
Svar
5
· Visningar
975
Senast: sleepy
·
B
Utrustning Jag har letat som en tok efter skin skodda ridbyxor. Det skall vara äkta skin och inte clarion! Hällst skall dom finnas på nätet ;)...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: breccia
·
J
Utrustning Hur många är det som överhuvudtaget har reflexer? Hur många har ni? När ni rider alltså? Jag har: Reflextäcke, benreflexer, hjälmreflex...
2
Svar
22
· Visningar
1 938
M
Utrustning Såna som inte är tighta där nere...Vet ni var man kan hitta såna? Såg i Mountain Horse katalogen men tyckte de var lite dyra för min...
Svar
7
· Visningar
1 467
Senast: Blossi
·
Utrustning Tänkte köpa en gammal transport, de gamla står ju i bättre pris men är ju så fula och skabbiga. Har hittat några enaxlade Boj modell...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: mahlmt
·
Utrustning Min häst blir jättejättestark när vi hoppar, han drar mig nästan ur sadeln. Så jag skulle vilja ha tips på något lämpligt bett som...
Svar
16
· Visningar
1 732
Senast: linzan
·
L
Utrustning M&N, Passier.... Har tankar på att köpa en ny hoppsadel. Vet att M&N passar bra på henne. Hade en gammal flatback som låg bra men jag...
Svar
8
· Visningar
1 486
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka