Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad får ni betala för en omstoppning? Vad är ett rimligt pris? Jag har två "nya" sadlar (en syntet och en lädersadel) som ska på sin...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: Mitrolle
·
B
Utrustning Dessa från H**ks. Vad tycker ni om dom? Hur är stl.?
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: _Sucy_
·
B
Utrustning Dessa från H**ks :confused: Håller dom mot regn?
Svar
16
· Visningar
1 218
Utrustning Vet någon var jag kan hitta träns med dubbla nackstycken som inte kostar 2000 kr. MVH/
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Tez1
·
G
Utrustning på stor häst !? alltså borde man få tävla på detta :confused:
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: GoddessOfLove
·
J
Utrustning de har/har haft rutiga stalltäcken med halvhals, någon som vet ifall dessa fortfarande går att köpa. Var isåfall? och vad kostar de?
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: SanchoPancho
·
E
Utrustning Inhandlade förra året några täcken som är relativt nya på Svenska marknaden under namnet Domani. Jag har haft Horseguard, Rambo, Bucas...
Svar
6
· Visningar
3 070
Senast: furreburre
·
Utrustning Går det? Tänkte sy ett i samma material som longerlina, är det någon som vet hur man ska gå till väga? T.ex en ritning Ir liknande...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: SanchoPancho
·
S
Utrustning Min träningskompis har köpt nytt släp och ska nu sälja sitt gamla som vi funderar på att slå till på. Det är från -88 och nymålat, nytt...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: skumpan2000
·
Utrustning Antar att de flesta köper ett regntäcke för att det ska skydda från väta... nå, det gör ivilket fall jag. täcket från event som jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 104
Senast: Jen80
·
Utrustning Min häst har börjat bete sig riktigt jobbigt när vi rider ut. Hon kastar sig på snedden och backar ner i diket när jag vill fatta...
Svar
13
· Visningar
1 245
Senast: Skruttan
·
D
Utrustning Jag köpte ett TermoMaster Rain Rug på Hööks (tunt foder på insidan), la på det i torsdagkväll och fredag lördag söndag har jag varit...
Svar
17
· Visningar
1 469
L
Utrustning Hur är det? Det är väldigt fint så jag vill gärna ha det, men inte om det är dåligt, dvs hårt, spricker lätt etc. Är det liksom smidigt...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Lizap
·
Utrustning Hur vet man vilket bett man ska ha? Alltså, t ex om hästen "gapar" vid träning på vanligt tränsbett - ska man kolla om den gör likadant...
2
Svar
28
· Visningar
2 038
Senast: jojjo_blondin
·
B
Utrustning KÖpte en väst, men den är så stor och klumpig! Nån som har tips på en mindre, smidigare väst? Och några bra thermobyxor med lite extra...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Millz
·
P
Utrustning hej hopp funderar på att köpa ett täcke till min shettis som ser ut som en vandrande lerklump varje gång hon går in från hagen. Vilket...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: pialotta
·
T
Utrustning Främst dom i neoprene (t.ex dom från hööks), hur ska dom sitta? Ska spännet vara i fram eller i bak? :confused: MVH!
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Agnes_
·
A
Utrustning Jag undrar om det finns någon som vet var jag kan köpa en JH ryktborste från Haglunds sadelmakeri i Göteborg, det verkar som om affären...
Svar
1
· Visningar
1 224
Senast: palle
·
F
Utrustning Läste någonstans här på forumet om guldskor. Var kan man köpa dessa någonstans?
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: furreburre
·
Utrustning Hej Undrar hur neoprene boots funkar när det är snö? Fastnar snön i dom? Vi har ju ganska mycket snö här i Jämtland ;) Har avverkat...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka