Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Har kolla runt lite inne på: http://www.ansursaddle.com/ Och det låter ju jätte bra och man får tävla i dem. Även här antar jag...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Spider84
·
Utrustning är inte lätt. Jag har börjat fundera lite smått på att göra mig av med mitt bättre begagnade enaxlade Trane medan det ännu är ganska...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Cissa
·
Utrustning Har hört talas om ett bett som tydligen ska kallas för unghästbett. Har för mig det var som vanligt två/tredelat tränsbett, skillnaden...
Svar
6
· Visningar
1 317
Utrustning Tips för \"ingåning\" av stövlar Har fått hem mina Pirouette idag :bump:, så nu är det dags att börja gå in dom :crazy:, ser fram...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Elizette
·
M
Utrustning Förstår att detta är väldigt individuellt men vill ändå höra vilket ni tror är bäst! Har hört att tredelade bett ska vara bra........är...
2
Svar
35
· Visningar
3 066
Senast: Tilly
·
Utrustning Hej! Skulle vilja ha tips på ett lite skarpare bett som kan användas vid uteridning. Allt fungerar bra med våran ponny nu , nu när han...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: Hind
·
W
Utrustning En väninna till mig var i danmark på en travbana nu för några veckor sedan. Hon såg då en travhäst med små spikar på tömmen pekandes...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Willeval
·
L
Utrustning har funderingar kring sadelstorlekar. sadelprovaren var här igår och provade en stübben på min häst. den var 31" och 17" på säte. den...
2
Svar
24
· Visningar
2 618
Senast: gylle
·
Utrustning 38\" Vad kan det tänkas finnas för sadelmärken som är så breda som är 38"? Hästen är en frieser, ryggen är lite svankig (men...
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: gylle
·
Utrustning Behöver en padd som är högre i bakkant. Har sett denna från Wintec..Någon som vett något bra om den? Wintec padd Ingen diskussion om...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: _Peplis_
·
F
Utrustning Vad tycker ni som har Ume släpet A60 om era vagnar?? JAg blev faktiskt väldigt besviken när jag för några månader sedan bytte trailer...
Svar
10
· Visningar
3 610
Senast: Farouk
·
L
Utrustning Ni som har sytt egna hjälmöverdrag.. Vad har ni använt för tyg?? Vill sy ett eget men kommer inte på nått bra att använda.. Ser ju ut...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: _Peplis_
·
Utrustning I tråd efter tråd får den som skriver ordet sadelpad kritik för att man minsann ska se till att skaffa en sadel som passar hästen med...
2
Svar
33
· Visningar
2 207
Senast: Ramona
·
Utrustning Är på jakt efter en annan dressyrsadel. Har en Albion nu men vill ha en som har smal midja, enkel kåpa (single flap), djup så att man...
Svar
10
· Visningar
961
H
Utrustning vill veta vad ni tycker om den sadeln, skulle den duga som en ut i skogen sadel för vill ej använda dressyrsadeln till de. + att jag...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: ecssory
·
Utrustning Skickade efter en sådan för den verkade prisvärd och jag kan verkligen rekomendera den... Supermjukt läder (inte alls så stalt som det...
2
Svar
30
· Visningar
2 028
Senast: alisson
·
Utrustning På väldigt många bilder av travare, främst aktiva, i grimma så har de på sig en sådan här grimma (finns i olika färger): Jag fick...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: eldione
·
T
Utrustning Någon som köpt de lila flughuvorna från h**ks? Är de bra/dåliga? vill veta allt :bump:
Svar
7
· Visningar
871
Senast: susanne
·
Utrustning Har tänkt köpa ett sidepull nu till sommaren och har då fått låna ett hackamore av en vän för att se hur min häst trivdes med det. Men...
Svar
19
· Visningar
1 544
Senast: Yrja
·
Utrustning Ni som har tävlingsskåp: vad har ni för skåp, vart köpte ni det och för hur mkt? är ni nöjda?
Svar
13
· Visningar
4 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?