Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Utrustning klart dyon är bättre ;) Men nån som har de från h**ks? 749:- Är de bra? Ska ju ändå bara vara slit å släng. Men jaja allt är välkommet!
Svar
18
· Visningar
1 297
Senast: Peluso
·
N
Utrustning Jag tänkte ag skulle köpa ett nytt träns till min d.ponny..han har ett ganska så "fult" huvud och rät så stort..Vad ska jag köpa för...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: SneakySue
·
S
Utrustning Slänger in två funderingar i samma inlägg här... Finns det någon sorts bettlösa träns som verkar någon annanstans än på nosryggen? Min...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: sanwan
·
B
Utrustning hur ser du om en sadel ligger rätt?
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Skruttan
·
S
Utrustning jag har noll kunnande i såna där skor man kan trä på när man rider istället för riktiga skor. vilka märken är bra? duger old mac´s eller...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: emindy
·
Utrustning Jag köpte ett par höga Shires för någon vecka sedan i storlek large. Framskydden satt som en smäck men bakbensskydden var... för korta...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: mirage
·
E
Utrustning Jag har precis köpt ett hackamore men vet inte riktigt vart på nosryggen den ska sitta? Tacksam för lite hjälp!
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Empa
·
I
Utrustning Hur fungerar ett Bosal egentligen? Jag har aldrig sett något sådant mer på "nära håll" utan bara på lite avstånd, som mest på olika...
Svar
10
· Visningar
1 360
Senast: alazzi
·
Utrustning Hej. Jag undrar vad det är för skillnad på de olika bettlösa tränsen som finns. Vad har de för olika funktioner mm.
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: joneya
·
S
Utrustning Vad är detta för bett?
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: skimmer
·
Utrustning Jag köpte en sadel på granngården i helgen. De hade tagit in den speciellt för att vi var ett par som visade intresse och den skulle...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: Welsh
·
Utrustning har dom provsadlar man får ta hem och prova, eller måste man chansa och köpa en å byta om den inte passar :confused:
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Dragonfruit_
·
S
Utrustning Här i Norge är det en kjent dressyrryttare som sejer at man MÅSTE ha en fjädrande (det låt konstigt, jag har sikkert skrevet ordet fel...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: mandalaki
·
L
Utrustning Någon som använder en sådan? Har problem med att hitta passande nosgrimmor som inte ligger mot bettet alltför mycket på min pålle. Har...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: domino
·
J
Utrustning Har nu provat ett antal dressyrsadlar utan att fastna 100% för någon.. Att det ska vara så svårt att hitta dressyrsadeln med stort D! :(...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: charmant
·
J
Utrustning Tänkte köpa mig en tävlingskavaj för dressyr. Är lite dålig på det här med vad som egentligen är "inne". Vilken av dessa två tycker ni...
Svar
9
· Visningar
1 831
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Någon här som brukar linda hästens ben vid transport? Det kan ju vara en billig investering... vad föredrar ni?? :)
Svar
18
· Visningar
2 259
Senast: alazzi
·
Utrustning Vet någon någon bra sadel som passar till en groov liten B ponny, det ska vara en billig sadel då han endast kommer att bli riden en...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: caradan
·
C
Utrustning Hur tvättar ni vojlockar, paddar o.dyl? Vad ger bäst resultat?
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: ChristinA
·
P
Utrustning Någon som har hunnit testa detta än? Nu kostar det 320 kr istället för 579 kr!!! Pga. fel i konstruktionen, men det var inte något...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Ponnytokig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka