Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har erfarenhet av den? Läste om den i Ridsport och tycker att idén verkar väldigt smart - man har fler skydd än med...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: sara
·
K
Utrustning Är det någon som har klämt och känt på den billiga sadeln från H**ks med dom gula sömmarna? Hur verkar den, kvalite och så...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Grevinnan
·
T
Utrustning Blir tokig på alla byxor med hög midja. Jag hatar det! Dessutom ser det fult ut. Mesta dels hittar jag bara väldigt färgglada...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: FirstAttempt
·
Z
Utrustning Min totta stryker sig nedanför kotan! det hjälper inget med strykkappor, så nu har jag börjat med boots också. Jag köpte ett par i...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: zana
·
J
Utrustning Jacsons svarta mockachaps - färgar dom av sig? Tex om man har vita ridbyxor under?
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Petunia
·
S
Utrustning Är de nån som har erafrenhet av börjes westernsadel tampico? De står ju att den ska passa breda hästar....funderar på en sådan just nu...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: alazzi
·
Utrustning Vad är egentligen skonsammast för hästens rygg om man måste välja: Sadeln ligger för långt bak/sadeln för långt fram. Har funderat lite...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: Rosenblad
·
V
Utrustning Vad är er inställning till dessa? Använder ni själva två-delat på era hästar, isåfall varför?
Svar
18
· Visningar
1 238
Senast: beauspirit
·
A
Utrustning Ni som har appaloosa-sadlar - är ni nöjda? Vad är bra/dåligt? Det finns en relativt ny hoppsadel som heter Appaloosa Prestige som är en...
Svar
17
· Visningar
2 140
Senast: Alpin87
·
N
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa? Vilken modell gillar ni bäst på senskydd resp. kotskydd. Några andra märken ni har att rekomendera?
Svar
4
· Visningar
964
Senast: popeye
·
P
Utrustning vilka grader det är i bomvinkeln på de olika järnen till Wintecsadel? (Om ni förstår vad jag menar...)
Svar
6
· Visningar
806
Senast: eldshestra
·
A
Utrustning Nån som har en sån? kikade runt lite när jag va hos sadelmakaren idag, och den såg så skön ut, provade inte. Hur är de att rida i och...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: beauspirit
·
A
Utrustning Håller på och sätter igång min häst efter en lång vila pga hälta ( som ingen visste vad det var för hälta) har ridit barbacka för jag...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: akktern
·
Utrustning Både jag och min häst tycker det är urtråkigt att longera men jag tänkte att jag har ju alltid bara longerat med en lina i...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: lil-sis
·
Utrustning Ska försöka få tag på en sadel till ponnyn så att någon kan rida honom ibland. Har då funderingar på ex Börjes special (fast utan...
Svar
11
· Visningar
1 508
Senast: Chlo
·
Utrustning Har en ridbana 20*40 meter. Hur ska bokstäverna sitta?? brukar domaren sitta vid A eller C?? hoppas där e någon som kan detta... Tack
Svar
7
· Visningar
13 725
Senast: Issa
·
Utrustning ...är det något att ha? Funderar på att kanske köpa ett sådant för att testa om pållen funkar med det. Man vill ju inte gärna lägga över...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Bri
·
S
Utrustning Någon som har sån och drar transport med. Undrar över bakluckan, får man verkligen upp den med transport bakom. Var tar den i någonstans...
Svar
11
· Visningar
4 701
Senast: ponnymamma
·
Utrustning med Latexstoppning. Någon som har erfarenhet och kan berätta? Latex är permanent stoppning eller?
Svar
4
· Visningar
1 020
M
Utrustning Använder ni det? Jag har ett par Kwick Out som jag har använt, har bara en sadel nu men har tänkt köpa en hoppsadel också. Hade tänkt...
Svar
16
· Visningar
1 216
Senast: MaLu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka