Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är de någon här som har prövat sprengers nya bett novocontact?
Svar
18
· Visningar
5 390
Senast: lwt03001
·
Utrustning Den här gången ska jag vara förberedd. :devil: Vilka sadlar är INTE bra för hästryggen?? Nu menar jag sadlar i klassen över 10.000...
2 3
Svar
55
· Visningar
35 465
Senast: Boj
·
Utrustning Jag vill ha tips på bra benskydd till en, just nu, ung häst. Hon har normalt inget behov av skydd (stryker sig inte) men jag vill gärna...
Svar
8
· Visningar
1 853
Utrustning Såg idag att det uppstått sprickor på silikongrepet på mina animobyxor. Kan man på något sätt åtgärda det? Stryka över silikon lim etc?
Svar
0
· Visningar
428
Senast: roonjas
·
Utrustning Hej! Hoppas ni kan hjälpa mig, har hemma en sadel på prov Wintec 500 cc cair. Har ridit i den två ggr och jag älskar den och det verkar...
Svar
6
· Visningar
1 163
Senast: _Zacke_
·
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av denna sidolastade transport från Equi-Trek? eller av deras transporter överhuvudtaget? Hittade någon...
Svar
11
· Visningar
7 020
Senast: mooi
·
Utrustning Hej, För några månader sen började jag rida och köpte ett par stövlar för ändamålet. Men jag tror att jag hade lite för bråttom, för de...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Entusiast
·
Utrustning Jag köpte ett umesläp -92 för ett år sedan och är nu sugen på att fräscha upp det både in- och utvändigt. Plåten har rostat lite längst...
Svar
4
· Visningar
1 515
Senast: ThomasM
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att jag måste köpa en ny hästtransport. Den jag har nu kommer inte hålla så länge till och jag vill inte lägga...
Svar
9
· Visningar
1 514
Utrustning Vad fungerar bäst? Ryktsten tycker jag bara blir ett enda smulande och äggen sitter kvar.
2
Svar
22
· Visningar
2 252
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Min häst har kommit in i en trampaavsigskorna-period och hovslagaren, som börjar tröttna på att komma och slå på nya skor en gång i...
Svar
17
· Visningar
4 087
Senast: MaRomer
·
Utrustning Hej alla, behöver lite hjälp! Jag har en häst som jag (enligt min tränare) ska börja rida med kulsporrar. Jag känner mig osäker på det...
Svar
7
· Visningar
3 142
Senast: Fiorano
·
Utrustning Att impregnera hästtäcken ser jag generellt som en bra grej, men efter en diskussion med bekanta som är mer insatta inom ämnet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: lady_vip
·
Utrustning Kort och gott hur tvättar ni era hästars grimmor? Eller köper ni nya när de behöver tvättas?
Svar
18
· Visningar
2 567
Utrustning Hej, Behöver tips och råd från er med erfarenhet av bomlösa sadlar! Jag har en arab med kort lite svängd rygg, och vad jag tycker är en...
2
Svar
20
· Visningar
4 010
Senast: Aleel
·
Utrustning Vilka transporter har panikbommar bak, som du kan lösa ut på sidan?
2
Svar
30
· Visningar
3 414
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Vad tycker ni? Hittar ni nått fint? Jag har precis börjat kolla i deras "lookbooks" och såg att de också har ridleggins :bump:
Svar
18
· Visningar
1 924
Senast: lisa412
·
Utrustning Mitt minne sviktar.... Jag vet att jag såg en annons i en hästtidning nyligen. Det var ett svenskt företag som tagit fram en ny sorts...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Nebraska
·
Utrustning Är dessa säkra, lixom hur fungerar de? Är de värda pengarna som bekväma att rida i? Fyller sin funktion? Mamma tycker att jag ska ha...
Svar
15
· Visningar
2 424
Senast: Linnpan
·
Utrustning Hej! Är det någon som har erfarenhet av att leasa en hästlastbil? En sån liten för B-körkort. Pris? Bra/dåligt? Var? Osv
Svar
0
· Visningar
2 290
Senast: sofieskold
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka