Verktyg att skrapa bort Styngflugeägg?

Brukar använda rykten och köpte en ögonbrynskniv för att pröva. Funderar på att köpa Amigo flugskydd för benen. Någon som har dem och kan säga om de hjälper?

Jag köpte ett par sånna till min förra häst när hon fick massa soleksem på benen.. Men de var helt värdelösa. Fick spänna dom jätte mycket och ändå snurrade dom och gled ner! Så rekommenderar inte att köpa dom. Blir bara risk att dom skadar sig pga att skydden sitter fel :(

Liknande trådar

Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
689
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: Roheryn
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30