Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vi håller på att montera Biltemas backkamera och har stött på patrull. Skulle någon vänlig själ med denna kamera vilja fota hur de...
Svar
0
· Visningar
1 544
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Hästen (Islandshäst) behöver ett nytt bett. Enligt utbildad hästtandläkare har hon liten mun och behöver ett smalt bett. Hon har nu...
Svar
7
· Visningar
3 960
Senast: Ace
·
Utrustning Hej! Är det någon som testat Trinity’s utrustning? Jag har själv testat schabraken men dom glider bakåt på min häst vilket jag aldrig...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Daydreamer
·
Utrustning Tråden är egentligen mest hypotetisk. Men om jag ens skulle komma på tanken skulle jag givetvis ta ut en riktig sadelutprovare först...
2
Svar
21
· Visningar
2 570
Senast: caballus
·
Utrustning Jag måste köpa ett par nya tyglar då mina gamla går på sista versen. Kravet är att de ska vara smala, helst av gummi och inga stroppar...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Harbor
·
Utrustning Ny bil är beställd, totalvikt 2380 kg. Med utökat B-kort får jag dra 4250 kg vilket lämnar 1870 kg till släpet (om jag inte tolkat...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 257
Utrustning hej finisar :love: Jag har en fråga till er :banana: Vilket bettlösa träns är det bästa? :)
Svar
4
· Visningar
597
Senast: Efwa
·
Utrustning Någon som vet hur hööks sidepull med rep är i storleken? Såg att det bara fanns i full, min häst har eg x-full Vet att de har ett till...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: LesPaul
·
Utrustning Hej på er!! Tittat på en häst vart ägaren tycker att han ska ha en frank baines eller en antares sadel...för att han har lång och rak...
Svar
5
· Visningar
1 433
·
Utrustning Hittar inte så mycket när man söker/googlar. Är det någon som har haft en sån, hållbarhet, kvalite på läder osv?
Svar
5
· Visningar
2 049
Senast: Magnum
·
Utrustning Tänkte på Santa cruz och globus sadlar. Hur är de i vidd i förhållande till varandra? Alltså t.ex. xvid santa cruz, vad är det närmast i...
Svar
1
· Visningar
657
·
Utrustning Hej! Jag har fått i uppgift att mäta en sadel åt en eventuell köpare av sadeln. Denne vill veta hur bred den är och vill att jag ska...
Svar
6
· Visningar
3 796
·
Utrustning Fick en Globus Loke utprovad till hästen i början av sommaren och den ligger verkligen helt kanon! Nu är jag ute efter en mer renodlad...
Svar
2
· Visningar
1 489
Senast: Aleel
·
Utrustning Som rubriken lyder skall jag köpa och montera en kamera av typ "back-kamera modell", den ska anslutas till strömmen på något vis antar...
Svar
5
· Visningar
6 172
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Såg att det har börjat trilla in lite nyheter under nyhetsfliken nu. Dessutom skulle väl katalogen komma denna vecka? Så taggad på alla...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
16 122
Utrustning Hej, jag har precis skaffat en medryttarhäst som jag har ridit två gånger just nu. Hon är väldigt känslig i huvudet men inte alltid...
Svar
8
· Visningar
672
Utrustning Funderar på att köpa ett par Animo Nemone ridbyxor. Men, är det värt att köpa hööks Ridbyxa Hahn CRW istället? Byxorna är hyfsat lika...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Ace
·
Utrustning Är det någon mer här som har ett sånt? Hur får man rent det från spån , halm och hö? Har tvättat, borstat och låtit det hänga ute i...
Svar
11
· Visningar
703
Senast: Freazer
·
Utrustning Har jättebra våffeltäcken från PE men skulle vilja ha något tunnare som ändå hjälper till att torka upp hästarna. Har hittat Amigo net...
Svar
3
· Visningar
612
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar om man behöver särskild lädertvål och läderbalsam till vitt läder?
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka