Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har försökt luska och leta i all evighe känns det som, efter sadlar som kan passa min raka och överbyggda ponny. Vi är båda korta, jag...
Svar
5
· Visningar
1 658
Senast: Fridolina
·
Utrustning Ponnyn behöver en hoppsadel. Budget är runt 5000. Vad ska jag tänka? En begagnad hööks-sadel? Jag tycker det känns ganska smart med...
Svar
15
· Visningar
3 965
Utrustning Hej! För ett tag sedan köpte jag en racesafe väst på hööks, det blev lite hastigt eftersom vi hade bråttom men hon som hjälpte oss sa...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Buck
·
Utrustning Världens vanligaste tråd här men har verkligen trasslat in mig totalt i sadeldjungeln!! Letar dressyrsadel Har en häst med superrörliga...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: Aquakatt
·
Utrustning Finns det? Efter att ha fastnat i freejumpsen för tredje gången har jag seriöst börjat överväga att byta ut dem. Men, jag älskar att...
Svar
19
· Visningar
8 463
Senast: mowglieee
·
Utrustning Vilka är dina favorit tyglar? gummi, läder, vävribb mm? Jag ska köpa nya men vet inte vilka..
2
Svar
27
· Visningar
3 796
Senast: FiaM
·
Utrustning Någon som börjat skriva på inköpslista till Falsterbo? Själv ska jag se om jag hittar några snygga Mias schabrak till vettiga priser.
2
Svar
20
· Visningar
2 539
Senast: Wilfa
·
Utrustning Skulle vilja sätta magplatta på min Fröken, nu när hon börjat hoppa på gräs. Dock är hon väldigt känslig och sätter man på en magplatta...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: Elendil
·
Utrustning Hur tar ni hand om era jodhpurs skor? Jag har tvättat med lädertvål och smörjt med läderbalsam men är det bra?
Svar
8
· Visningar
1 232
Utrustning Hur tar ni hand om era träns, sadlar mm? Hur ofta smörjer ni och med vad?
Svar
5
· Visningar
1 478
Utrustning Jag har just köpt ett par benskydd och undrar vad det kan vara för märke. Logotypen är två hästhuvuden vända mot varandra med ah(?) i...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Sar
·
Utrustning Blir bettet mindre med de bettskivorna? Det liksom "fyller upp" lite mer än vanliga bettskivor väl? Hur mycket påverkar det storleken...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ja vilken är det? Jag har några täcken som sitter så bra och som är hela i övrigt men de har börjat läcka. Har använt någon...
Svar
7
· Visningar
3 673
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Som rubriken säger. Har ett par MH stövlar där det elastiska snöret gav upp på den ena. Tog helt enkelt bort det och fortsatte att...
Svar
14
· Visningar
3 786
Senast: Marvin
·
Utrustning För en tid sedan fick jag bekanta mig med en väninnas sadlar av märket Equipe varav några var byggda på en syntetbom (kallas väl...
Svar
5
· Visningar
2 418
Senast: caballus
·
Utrustning Efter att enbart satsat på dotterns ponnyridning fick jag sitta upp på en föräldradag på ridskolan och rida en sväng, blev sugen att...
Svar
8
· Visningar
2 388
Senast: cewe
·
Utrustning Vilken bil tycker ni är bäst som dragbil? Gillar volvo v40 men kan de dra 600 kg halvblod med boggi släp?
2 3
Svar
46
· Visningar
15 810
Senast: Raderad medlem 124573
·
Utrustning Jag har aldrig haft några chaps men jag har kommit på att det vore en bra att ha, inte minst som skydd mot myggen. Idag var jag på en...
Svar
7
· Visningar
2 798
Utrustning FÖRLÅT för alla mina bettrådar! :o Men här finns kanske nån som provat acavallo bettet? Det grå i plast? Nyfiken på hur det funkar...
Svar
14
· Visningar
2 563
Senast: Magnum
·
Utrustning Hej! Nu har vi köpt en gammal Umesläp och tänkt fixa till lite. Golvet är fint och behöver inte bytas, men mycket annat är i behov av...
Svar
4
· Visningar
2 467
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2